Trè tendenze di l'industria di l'illuminazione LED in u futuru

Affettatu da a migliuranza generale di a forza di l'industria LED domestica è l'influenza favurevuli di e pulitiche di u guvernu, l'industria LED di a Cina hà continuatu à scaldassi in l'ultimi anni, mostrendu una bona tendenza in quantu à quantità è qualità. Alcune urganizazioni di l'industria prevedenu chì u mercatu di illuminazione LED di a China hà da ottene una crescita annuale cumposta di 26,9% trà 2013 è 2018. Cù a tendenza di sviluppu di alta crescita, a Cina diventerà unu di i mercati di illuminazione LED più putenziali in u mondu.

Tuttavia, ancu se a bona situazione hè avanti, a cumpetizione di u mercatu si intensifica ancu. Quale pò competere cù a Cina è esse fieru di u mercatu LED? U risultatu hè sempre scunnisciutu. Dopu à scambii continui è approfonditi cù e principali imprese di imballu è parechji pruduttori di lampade è apparecchi di illuminazione, a carta riassume e trè tendenze di sviluppu di u mercatu LED di a Cina in u futuru.

Tendenza 1: lotta per a differenziazione di marca. I prudutti cun cuntenutu tecnulugicu bassu seranu sempre a "zona di disastru" di l'omogeneizazione. Cù l'aghjurnamentu di a cumpetizione di a catena di valore LED, di più in più produttori di LED si rendenu contu di l'impurtanza di a differenziazione di marca. Per creà un cuncepimentu unicu è creà i so vantaghji esclusivi, di più in più produttori feghjanu à a lente di silicone di qualità ottica chì pò esse stampata per iniezione.

Tendenza 2: creà una ottica qualità ottica cun tecnulugia simplificata diventerà una realità Oghje, i pruduttori di apparecchiature LED per applicazioni di illuminazione generale si trovanu di fronte à un grande prublema: cumu simplificà u prucessu di fabricazione, riduce i costi di produzione, puru furnendu una migliore qualità ottica? Cù u prugressu di a tecnulugia di film in polvere fluorescente, una nova generazione di tecnulugia di imballu à livellu di chip LED chì pò uttene questi trè scopi à u listessu tempu diventerà sempre più matura. In u futuru, i pruduttori ponu innuvà audaciosamente, attraversà a modalità esistente cun cuncepimentu rivoluzionariu è modu di produzzione, è creà una situazione win-win di costi è qualità trà produttori è utilizatori.

Tendenza 3: I dispositivi LED miglioreranu ulteriormente l'efficienza di l'illuminazione è l'affidabilità. Per l'applicazioni LED à alta luminosità, i chip chì emettenu luce à alta potenza ponu migliorà significativamente l'efficienza di l'illuminazione è a stabilità di i prudutti. Ma u costu di l'aghjurnamentu di i patatine ùn hè micca bonu, ciò chì face chì parechji pruduttori si lampanu. L'aspettu di un adesivu d'imballu in resina di silicone à indice elevatu di rifrazione offre una alternativa più competitiva è simplice per migliurà l'efficienza è a stabilità di l'illuminazione.


Tempu di posta: Maghju-12-2020