U sviluppu di l'industria di i cavi di a Cina da u periodu d'alta velocità à u periodu stabile

L'industria di i cavi è di i cavi hè una industria di sustegnu impurtante in a custruzzione ecunomica di a Cina. Fornisce infrastrutture per l'industria di l'energia è l'industria di a cumunicazione, cuntendu per un quartu di u valore di uscita di l'industria elettrica cinese. Hè a seconda industria più grande di l'industria meccanica dopu à l'industria automobilistica, è ghjoca un rolu impurtante in l'ecunumia naziunale. Cù l'adopzione recente di a pulitica di "crescita stabile è regolazione strutturale", u ritmu di crescita economica diminuirà paragunatu cù u passatu, ma l'ajustamentu strutturale hè favurèvule à u sviluppu à longu andà è ancu un modu necessariu per u sviluppu di a Cina. In u primu trimestre di u 2014, a crescita glubale hà rallentatu più di l'aspittatu, è u ritimu di crescita annuale hè calatu à 2,75% da 3,75% in a seconda metà di u 2013. Malgradu e prestazioni ecunomiche migliori di quelle previste in certi paesi (Giappone è Germania, Spagna è u Regnu Unitu), a crescita hè calata per via di a debbulezza generale di l'ecunumia glubale.

Frà elle, u mutivu principale di a calata di a crescita ecunomica glubale hè l'aghjustamentu di i Stati Uniti è di a China, e duie più grande economie di u mondu. In i Stati Uniti, l'inventariu eccessivu à a fine di u 2013 superava e aspettative, purtendu à aghjustamenti più forti. A dumanda hè stata ancu più limitata da u duru invernu, cù e spurtazioni chì cascanu brusquement dopu una forte crescita in u quartu trimestre è chì a pruduzzione si hè cuntratta in u primu trimestre di u 2014. In Cina, a dumanda interna hà rallentatu più di l'aspettatu per via di sforzi per cuntrullà a crescita di u creditu è ​​l'ajustamentu di l'industria immubiliare. Inoltre, l'attività ecunomica in altri mercati emergenti, cum'è a Russia, hà rallentatu bruscamente, postu chì e tensioni pulitiche regiunali anu più indebulitu a dumanda.

In a seconda metà di questu annu, a Cina hà aduttatu politiche è misure efficaci è mirate per sustene l'attività ecunomiche, cumpresi sollievu fiscale per e piccule è medie imprese, accelerazione di e spese finanziarie è infrastrutturali, è adattatu sottutinutu di u ratio di riserva. A crescita hè prevista per esse di 7,4% in u 2014. L'annu prossimu, u PIB hè previstu per esse di 7,1% postu chì l'ecunumia transita versu un percorsu di crescita più sustenibile è diminuisce ulteriormente.

L'industria di i cavi di a Cina hè stata influenzata da u lentu sviluppu ecunomicu esternu, è u PIB domesticu hè statu ancu riduttu à 7,4% da u 7,5% previstu à l'iniziu di l'annu. A crescita di l'industria di i cavi in ​​2014 serà leggermente inferiore à quella di l'annu precedente. Sicondu l'ultime statistiche espresse di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, u principale redditu cummerciale di l'industria di fili è cavi (esclusa a fibra ottica è u cavu) hè aumentatu di 5,97% annuale da ghjinnaghju à lugliu 2014, è u prufittu tutale hè aumentatu di 13,98 % annu annantu. Da ghjinnaghju à lugliu, a quantità di importazione di fili è cavi hè diminuita di 5,44% annu annantu, è a quantità di esportazione hè aumentata di 17,85% annu annantu.

L'industria di i cavi di a Cina hà ancu intrutu in un periodu di sviluppu stabile da un periodu di sviluppu à grande velocità. Durante questu periodu, l'industria di i cavi deve ancu seguità u ritmu di i tempi, accelerà l'ajustamentu di a struttura di u produttu in l'industria, l'eliminazione di a capacità di produzione in ritardu, è guidà u sviluppu di l'industria cù l'innovazione, per passà da una grande paese di fabricazione di cavi à una putenza di fabricazione.


Tempu di posta: Maghju-12-2020